Senin, 30 November 2009


RECET CLUB........
nama ini sebernanya gw ga tau terinspirasi dari mana coz yg bkin nama ni adalah Bank ozi.....
ow ya kita perkenalkan dlu dr sebelah kiri nama' OZI" biasa'y panggil dy bank ozi, nah tu org'y yg bkin nama RECET CLUB yg pake bju merah gtu dah,org suka ngelucu pokok'y dah.di sebelah ozi itu adalah si pemilik blog yaitu yg ga bukan n ga asing lg yaitu FADLI [ pd gila gw ye... :) ].gw biasa d panggil buncit tau gayung tp gw ga marah klo nak" panggil gw gayung.... males gila..... nah d sebelah gw yg pakr baju putih itu nama'y KIKI,ni org mak pantes bgt masuk RECET club coz krna d antara kita" mank dy yg pling recet....heeheheheheh ( pis ah Ki ) dy nich ga playboy tp baek dah..... di sebelah kiki itu ketua kita ahahhahaah nama'y BOIM nak" biasa panggil dy bank boim,dy nich org'y kebapakan bgt ( padahal mank bapak" kali hehehhhhehehe... ga anda kena tipu.... dy mah muda kok hehehehehe pis ah bank boim) dy juga sedikit PK tp itu dlu skrng dah insyaf gila hehhehhhehhe ( pis g ah.....) coz dy dah pny cwe nama'y REVI nak" biasa pangiil dgn sebutan TETEH tau k'revi,pokok'y yg gw lihat c teteh setia n sabar bgt dah ma bank boim....
duch kok mjg ngomomgin k'revi y...... hehehehe... lanjut..... selanjut'y d sebelah bank boim nama'y ARDIAN nich bank ku yg satu ini org'y yg pling kacau dah tp baek hati hehehehehe kerjaan'y sanak,minum ga kenal tmpt pokok'y acungin jempol dah.... walaupun bank ardian dah pnya istri tp tetep lirik sana lirik sini tp dy selalu inget klo dy dah punya istri jd dy cuma suka cuci" mata duank dah.... hahahhhaahhaa ( pis ah )... org berikut'y nama'y BIMO nich nak seru habis,caby ( celengan baby kali ye..... hehehhehehe ) org'y nak d jadiin tmn coz dy nak d jadiin tmn curhat walaupun semua'y nak sich d zak curhat.....

sebenar'y masih ada sich yg lain seperti mitha,debby,beo,ayya....... tp berhubung ga da foto'y ntar dah gw ceritain ttg mrka....
inti'y i love u all.....

CAT :
mav bagi tmn" yg blm tersebut nama'y coz dah mlm jd ga sedikit lemot......

BERSAMBUNG..............

Tidak ada komentar:

Posting Komentar